Gasque igen

Ikväll är det gasque igen. Denna gång ska jag och Henke representera under Elektros n0llegasque. Det kommer förhoppningsvis att bli jättekul även denna gång (precis som Maskin-n0lle).

Om jag har tur så är jag lika smart som förra helgen och börjar dricka vatten 3-4 timmar innan jag går hem. Dagen efter blir så mycket lättare då. I går var det inte lätt. Peter har nämligen startat en onsdagsaktivitet och en grupp på Facebook (Ass 'n' titties). Det är menat att vi varje onsdag ska gå ut och dricka någon öl i trevligt sällskap. I onsdags blev det inte 'någon öl', det blev mer öl än så.  Vi lyckades gå till Ego, Arkitekturs sektionspub samt Treats. Det var som sagt en tung dag igår, med huvudvärk.

Jag har faktiskt handlat en ny outfit för ikväll. Jag gillar att ha på mig olika klänningar för gasquerna, men eftersom det är så många sittningar så har jag fått ha vissa klänningar två gånger. Så idag inhandlades en ny klänning och nya finskor, förhoppningsvis tas det någon bild som jag kan lägga upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback