Tempo

Det har varit ganska mycket nu på senare tid. Är i skolan/börjar plugga kl 8 på morgonen och sedan har jag föreläsningar/grupparbeten/plugg som oftast övergår i styrelsemöten eller kvällskurs. Så var det hela förra veckan, utam lördagen, och denna vecka har börjat likadant. Förra veckan var jag hemifrån (oavbrutet) mellan 7.50-01 tre dagar. Igår var jag tvungen att ha lite fritid så jag planerade in en timmes tv-tittande mellan kl 22-23.

Det är mycket, det är frivilligt och jag har för tillfället världens pluggflow. Är effektiv hela tiden, men det brukar slå tillbaks och jag är extremt medveten om det. Jag har full fart fram till och med tisdag, sedan kan jag slappna av lite för då är det bara två hemtentor och ett seminarium (ej i grupp) kvar av perioden. Salstentan under tentaperioden tänkte jag skjuta upp till efter jul och i period två tänkte jag bara läsa 12 hp (plus stenkursen..).

Det jag hittills är mest nöjd med är hur jag har lyckats kombinera detta galna pluggtempo med både styrelsearbete och nöjen. Jag har lyckats följa med på alla fester och gjort allt jag velat göra hittills. I min kalendern är det fullt av kommande fester och roliga happenings.

Nu ska jag snart bege mig till skolan, blev störd av att sitta här hemma och plugga, för att skriva på ett indivual assignment och vid ca 9 ska jag skriva på ett grupparbete i ekologi fram tills föreläsningen. Sedan återupptar vi grupparbetet och direkt efter det så beger jag mig till Filip för filmkväll. Tänkte dock inte komma hem alltför sent, åker nog därifrån senast 00.


Styrelsefotografering förra veckan. Vi hittade en gul (Kemisektionens färg) krabba som alla fick fota sig med.





Fulade mig ganska mycket :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback