Sjuk

Nu har jag varit mer eller mindre sjuk i närmare en vecka. Är inte så sjuk att jag ligger däckad i soffan och inte kan göra någonting, men jag är alldeles för sjuk för att kunna göra allt som jag gör när jag är frisk.

Igår hade jag inlämning av Individual assignment i Industriell ekologi och idag hade jag KS iTtermodynamik så jag har knappt något kvar alls i denna period!
På de resterande två veckorna ska jag bara göra:
  • Redovisning av arbete i Ekologin
  • Sista seminariumet i Etiken
  • Sista seminariumet i Industriell ekologi
  • Hemtenta i Industreill ekologi
  • Salstenta i Ekologin
  • Hemtenta i Etiken
Så grymt skönt! Jag kommer att kunna ha tid för fritid här hemma utan att strikt planera in det. Sedan när hemtentan i Etiken har lämnats in så bär det av till Holland och Louise. Härlig belöning för en intensiv men rolig period.

Tillbaks till KSen som jag skrev idag. Olyckligtvis hade jag inte hunnit plugga så mycket som jag önskat eftersom jag blev sjuk (vilket inte var inplanerat) och orken varit noll.  MEN jag tyckte att KSen gick riktigt bra, den var ganska teoribaserad och det passade mig. Får se vad jag får för poäng. Så länge det är mer än 1 poäng så gick det bättre än förra året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback