Progress

Det börjar droppa in lite resultat för det jag har gjort under period 1. Det har varit lite nervöst när jag inte alls vetat hur det faktiskt har gått i skolan under denna hektiska period. Men i veckan har jag fått de två första resultaten. Kontrollskrivningen i Termodynamik gick ganska bra, snittet var 4,1 / 8 p och jag fick 5,5 p. Med tanke på hur lite jag hunnit plugga till KS:en så är jag faktiskt jättenöjd!

Nästa resultatet jag fått är för det hopplösa grupparbetet i Industriell Ekologi. Min grupp fick A! Jag tar verkligen åt mig av äran med tanke på att jag och Teresa skrev nästan hela arbetet själva.

Sitter och skriver på hemtentan i Industriell Ekologi nu, det är endast Pass/Fail vilket är skönt. Så stressande (men samtidigt motiverande) med betygsättning. Jag hoppas bli klar imorgon även om vi har till på måndag på oss. Vore så skönt att ha helgen för att plugga till salstentan i Ekologi.

Kommentarer
Postat av: Katt

Pysselträff låter toppen! Är nog uppbokad helgen kring den 22 och 7-8 måste jag nog plugga, men där emellan vore kalas!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback