Aj aj aj

Jag fick nackspärr idag. Satt framför datorn och sträckte på mig så knakade det till och jag fick apont i nacken ut mot axeln. Detta var i morse och det har fortfarande inte släppt - bara blivit värre för nu har jag stundvis ont i hela nacken. Får se hur länge detta håller i sig. Till för två år sedan hade jag aldrig haft nackspärr mer än några timmar, men de senaste åren har det hänt ett flertal gånger att jag har haft nackspärr uppemot en vecka. Läste på vårdguiden att det inte är ovanligt och att det kan vara relaterat till stress...

Hemtentan i Industriell Ekologin är nästan färdigskriven, sista frågan som är lite väl klurig. Ska vänta tills Johanna kommit till den så kan hon och jag disskutera lite konstruktivt kring den på söndag. Annars är det tentaplugg inför Ekologin som gäller. Jag ska försöka läsa alla kapitlen i boken (bara åtta stycken) tills tentan kl 13 på måndag - vi får se hur det går. Sedan så publicerades även hemtentamen i Bioteknologins Etik idag, den verkade mycket svårare än tidigare år, men det märker jag när jag börjar skriva svaren på måndag kväll efter Ekologi-tentan.

Ska bli så skönt när denna period är slut och man får åka till Holland och vila ut och umgås med trevliga människor under några dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback