Resultat

Enligt KTH har studenter rätt att få sina tentor rättade inom 15 arbetsdagar om inte goda skäl finns (dessa goda skäl ska läraren informera om). En tenta jag skrev 19 oktober är fortfarande inte rättad och läraren har heller inte meddelat varför. Ett arbete i samma kurs som lämnades in 1 oktober är inte heller rättat. Jag vet alltså inte alls hur det har gått i denna kurs trots att den avslutades för en månad sedan.

Resultat från period 1 hittills:
Industriell ekologi:  A på båda betygssättande moment och godkänt på pass/fail momenten = A i slutbetyg :)
Bioteknologins etik: B på hemtentan (har ett arbete kvar i kursen)

Jag väntar även på att KS 2 i termodynamik ska bli rättad, den är jag lite orolig över men vi får se.


I övrigt är jag sjuk för femte eller sjätte gången denna höst och jag är helt däckad denna gång (men ingen hög feber).

Kommentarer
Postat av: Louise

Vad duktig du är kajsa!!! :) KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback