Diverse

Det var ett tag sedan jag skrev ett inlägg. Sedan sist har jag hunnit bli klar med den hektiska perioden i skolan samt hälsat på Louise i Holland. Holland var väldigt trevligt, smågalet att bila ner och tillbaks men vi överlevde allihop. Vi besökte Amsterdam, Rotterdam och Delft (det är där Louise pluggar). Jag hamnade tyvärr i känslomässig obalans och har inte riktigt repat mig än. Det är tröttsamt att fortfarande vara så känslig och det känns ibland som om att jag aldrig kommer att bli stark eller fungera som andra normala människor.

I fredags var jag på en födelsedagsfest kombinerat med Halloweenfirande. Två tjejer som fyller 25 år. Alla var tvugna att klä ut sig och jag var såklart pirat! Hade på mig den fina piratklädseln jag fick av mamma för väldigt länge sen. Tjejerna fick en varsin snappskalender från mig, Peter och Filip. Vi hade köpt dem i border shop:en och de gjorde succé.


Nu inväntar jag Elli som ska komma hem till mig och plugga inför KS:en i termo på fredag.

Kommentarer
Postat av: Katt

STOOOR KRAM!!



Ska bli supermys att ses på söndag. :o)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback