Vi ska flytta!

Idag lyckades jag till min förvåning boka och få en lägenhet som ligger precis vid campus Valhallavägen. Herregud vilken tur jag har. Normalt sett krävs åtminstone ett års mer ködagar än vad jag hade. Men jag ska inte klaga - är jätteglad.

Lägenheten är 58 kvm (8 kvm än den vi bor i), den är mycket bättre planerad och har fyra dörrar! Den vi bor i just nu har sammanlagt två dörrar om man räknar med toalettdörren. Det är lite jobbigt när man har katter som man kanske vill stänga bort, t.ex. om man har en middag för vänner eller så.

Sedan att jag kan rulla till föreläsningarna är ju inte direkt en nackdel. Ligger max fem minuter både till vanliga campus samt Alba Nova (där alla bioteknik-kurser går).


Planritningen

Jag anar att det kommande läsårets förfester kommer att äga rum i denna lägenhet... plus att den superlånga hallen förmodligen är jätterolig för små katter att springa fram och tillbaks i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback