Snart sommarlov

Förra onsdagen hade jag presentation och redovisning av projektarbetet i miljöskyddsteknik.
I fredags var jag på en heldags fältövning i Nynäshamn och tog bottenhugg som vi analyserade (precis som jag gjort flertal gånger i gymnasiet...)
I lördags hade jag tenta i spanska.
I går (måndag) hade jag inlämning samt redovisning av arbetet i projektledningskursen.
NU: Bara två tentor kvar innan sommaren. Den ena tentan, i Biokemi, har jag redan pluggat till två gånger men aldrig skrivit. Den andra, i Projektledning, verkar ganska flummig. Det går kanske bra, vem vet. Det som lugnar mig mest är att jag har möjlighet att skriva omtentorna i augusti, i fall om jag skulle kugga båda tentorna.

Sommarlovet känns inom räckhåll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback