Sommarlov

Det är mycket som händer nu när sommaren har börjat. Tiden rinner iväg och man glömmer helt bort det här med att blogga.

I helgen var jag på en studentmottagning, Anders som nu har tagit studenten. Herregud vad tiden går fort, det var sex år sedan jag åkte flaket med Ka. Mycket som har hänt under dessa år.
På lördagen firades lilla Elin i förväg, hon fyller 20 år imorgon. Det är också galet! Vi gick ut på KGB efteråt och jag tyckte det var trevligt, men stämningen kom inte riktigt igång så det blev lamt till slut. Men jag älskar den ryska musiken. En annan intressant sak var att en tjej jag lärde känna under Danderyds OS 1994 (?) jobbar som bartender där.

Annars så håller jag på med mina två sommarkurser. Den ena, ´Miljövetenskap. Fysiken med tillämpningar´blev jag klar med idag och fick ett A! Jag har känslan att kursen var lite väl basic med tanke på hur mycket fysik och miljö jag har läst, men det gör inte mig så mycket. Den andra kursen, 'Sidenvägarna' är det några föreläsningar kvar i och sedan en tenta den 24 juni.

Största problemet just nu är nog träningsvärken man får av att spela Nintendo wii hela dagarna. Får bli bättre väder så jag kan ligga ute på Gärdet och läsa, då slipper jag få ont.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback