Regn ute, regn inne, regn i sinne

Det har nu regnat oavbrutet sedan jag kom hem från peters landställe i torsdags. Det gör i och för sig inte så mycket då jag har kunnat ägna mig åt Nintendo wii, tv-tittande och läsande utan att få dåligt samvete av att inte vara ute i det fina vädret.

Igår var nog den första gången på 13 år som jag inte var inne på internet, på över ett dygn, när jag hade möjlighet till det. Annars så har detta bara hänt när jag varit fysisk förhindrad, som resor till diverse orter. Jag startade inte ens datorn och jag vet inte hur detta bör tolkas.

I övrigt så dog microvågsugnen idag. Den har upphört fungera. Jag tror att den har överlevt närmare 8 år. Det besvärliga blir att ha råd med en ny nu när vi ska flytta och lever snävt ekonomiskt sett. Man får kanske gå tillbaks till 80-talet och värma med ugn?

Vad har mer gått sönder? Jo, mitt grafikkort till den stationära datorn. Jaha, det är ju också pissdyrt. Särskilt med tanke på att jag har en dell-dator och minneskortet förmodligen inte går att få loss och byta ut. Så det blir till att köpa en ny stationär dator.

Om jag inte hade ekonomisk stress hittills så har den definitivt börjat omfamna mig nu.

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej hej!

Hittade dig på Katts lista och kikar in här, hoppas att det är ok?



Ekonomi ja, det suger kamelballe iblend och precis när man inte behöver de tyvärr.. Kan du inte kolla Blocket eller Tradera efter mikro? Brukar själv inte kolla där men min kombo gör det. Sen har de ju rätt billiga på El giganten.



Hopas att ni får en jättefin midsommar!!

Kram Mia

Postat av: Katt

Taaack!! :) De där bilderna är tagna med min uuuuusla mobilkamera, hahaha! Men någon dag ska jag ta med systemkameran och leka lite tror jag Finns mkt skoj att fota på lab!

2009-07-08 @ 11:11:31
URL: http://catipat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback