Utbildning

I helgen kom jag fram till att jag inte ska försöka bli klar med min utbildning på 4,5 år. Jag ska instället ta en extra period, d.v.s. ett fjärdedels år. Har hela tiden varit inställd på att jag till varje pris måste bli klar 'i tid'. Men istället måste jag faktiskt se till mig själv och mina behov. Det är inte hälsosamt att pressa sig själv hela tiden och därför ska jag unna mig att bli klar någon månad senare än planerat.

Till hösten ska jag läsa följande kurser:
Bioteknologins etik
Miljötoxikologi
Ekologi, fortsättningskurs
Kemisk Termodynamik (restkurs från andra året)
Teknik och hållbar utveckling


Dessutom kommer jag att vara Skattmästare för Kemisektionen läsåret 09/10.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback