Tomten, i år önskar jag mig...

Det finns mycket jag vill ha och det finns därför mycket jag önskar mig, några av sakerna som står på min önskelista är:


Ett skrivbord i gammeldags stil, helst vitt.




Båda CD-skivorna med Navid Modiri och Gudarna




En pusselmatta så man lättare kan lägga pussel med fyra katter




Böckerna som serien True Blood är baserad på




Twilight-serien - måste ju finnas något bakom hysterin och jag vill ta reda på vad




Senaste boken av Terry Pratchett




Nostaligibok om 80-talet




Neil Gaimans bok Fragile Things



En novellsamling med feministiska texter som jag har blivit tipsad om



En sketchbok av Luis Royo



Neil Gaimans bok Coraline som nyligen blivit film



En bok om att virka små amigurumis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback