Kurser

Jag har gjort en sak som jag inte får göra för mamma och Jocke, jag har anmält mig till en extrakurs. En kurs utöver de 34,5 hp jag ska läsa i höst (lite för mycket med endast det också). Det är en kvällkurs via SU, varje måndag hela hösten. Jag gjorde en sen anmälan och jag hoppas verkligen att jag får läsa den. Mineral och ädelstenar heter kursen och den är som gjord för mig. Jag har velat läsa kursen ända sedan våren 2004, då jag först hittade den. Men när jag kom till Capio så förbjöd de mig att studera samtidigt och sedan började jag basåret och sedan började jag på UU och sedan bytte jag till KTH och i höstas hade jag såpass många sena labbar att det inte gick, men nu ska det banne mig bli av. Om jag bara kommer in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback