shopping i fältöversten

jag behövde refillbläck till mina pennor och däför tog vi oss till fältöversten
slutsumman på kalaset blev några tusen

på akademibokhandeln införhandlades bland annat en bok: alla dessa stadsvandringar
jag och jocke har verkligen förhoppningen om att detta skall föra oss närmare vår stad

image13



på H&M köpte jag två basic t-shirt i lite snyggare modell än mina övriga från barnavdelningen

jag ser lite smått skum ut: bakis, trött och pizza-mätt

jag köpte också en svart fleecetröja med dragkedja fram, fick en sådan av viktor någon födelsedag och jag levde i den, men så tappade jag oturligt bort den under våren 2005 och sedan dess har jag letat efter en liknande till överkomligt pris - vilket jag gjorde idag!

vi åt lunch på pastastället inne i fältöversten och när vi äntligen skulle gå hem så såg jag att hemtex hade ett tokbra erbjudande
2 satin-bäddset för 400kr vilket är billigare än vad ETT bäddset brukar kosta (närmare 600kr)
så jag ringde direkt min mamma som alltid velat ha satin i sängen och frågade henne om vi skulle köpa åt henne, vilket hon ville




vi passade även på att köpa svart satin-underlakan till våran dubbelsäng
hittills har vi bara haft ett underlakan som går till dubbelsäng, så varje gång man byter lakan måste man passa in det med en tvättid, vilket är lite smått jobbigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback