jag har en blogg

jag har funderat på det här med blogg
alla verkar ju ha en blogg nuför tiden och jag har faktiskt ett behov av att göra mig hörd och sedd
så därför letade jag upp en blogg-sajt (denna) och försöker registrera mig

snopen som få så upptäcker jag att min e-postadress är upptagen, tänker ' vem fan!?'  men gör ändå ett försök med att logga in, och ja
ser man på, jag hade visst registrerat en blogg - i mars till och med
och då var det förmodligen förra årets mars om jag anar rätt

till alla som inte hört det senaste
jag har skaffat katt

en bebis som man kan pussa hur mycket som helst på
hon spinner i stort sett hela tiden och är hur snäll som helst
om jag kunde så skulle jag vilja prata om henne exakt hela tiden, jag är så stolt

jag vill så gärna berätta om hur söt hon är när hon jagar den röda laserpricken, när hon måttar avstånd med ena tassen, när hon jagar sin svans, när hon äter blötmat och sedan luktar på torrfodret och blir rädd, när hon jagar muspekaren på jockes dataskärm osv osv

det enda dumma med Isolde är att hon tar all min tid
både skolan och jocke sätts åt sidan och jag är så charmad av henne trots att jag är livrädd för henne när hon är som busigast
men det släpper lite, nu vågar jag till och med hålla kvar handen när hon slickar på den och ibland nafsar lite

på söndag (å vad jag längtar)
så kommer vi förhoppningsvis, om allt går enligt planerna, att hämta upp denna lilla krabat
image2

han skall troligen få heta pirat

glöm inte att lägga till mig på facebook - jag är beroende
så ska jag ge er alla mina applications



jag behöver inte ana att jag skapade bloggen 2006, man kan ju faktiskt se att första inlägget är från 5 mars 2006
här kan man verkligen tala om bortglömd blogg

Kommentarer
Postat av: syster Lisa

Klart tjejen ska ha en blogg! Den ska jag läsa. Kul!

2007-09-25 @ 22:14:56
Postat av: Linnea

Åhh.. jag visste att du är en sann bloggare :) Isolde är underbar men vild, hoppas hon kan leka med pirat sen så skolan och Jocke får litet tid. Kram

Postat av: Marie

Va fina kissekatter!!! Va roligt!
på tiden att du böjade blogga så man kan hålla lite koll på va du gör iallafall. facbook försöker jag hinna med men är lat haha. har du läst min blogg? gört annars om du vill!! ha de bäst! Kram

2007-09-27 @ 17:39:33
URL: http://kallstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback