den busigaste

hon börjar bli så stor nu
hon äter så otroligt mycket hela tiden och verkar växa varje dag
jag tror hon har gått upp väldigt mycket i vikt, vilket var behövligt då hon var väldigt spinkig när hon kom hit

det enda som är lite jobbigt med henne är att hon kan bli lite bitig när hon busar, även om man inte busar med henne
men jag hoppas att detta är något som med tiden kommer att försvinna

hon är fortfarande ingen knäkatt men älskar, fullkomligt älskar närvaron av mig och jocke
hon börjar spinna om man pratar och så tycker hon mycket om att mysa - bara inte i ens knä



på morgnarna hjälper hon mig att komma upp ur sängen och snooza, genom att jama kontinuerligt då min mobil har ringt för väckning
hon är så extremt sällskapssjuk på morgnarna att jag inte får vänta en sekund med att hälsa på henne

ibland är det lite läskigt när man inte vet var hon är
man blir rädd för att göra illa henne
jag har varit nära på att sätta mig på henne då hon legat på min datorstol
hon har nämligen ett perfekt kammouflage för denna lägenhet då alla mina kläder och saker går i svart och väggarna är vita, hon är faktiskt riktigt svår att hitta om hon vill gömma sig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback