resultat

Det blev lite som jag hade väntat mig, jag kuggade KS 3 som jag hade pluggat mycket till. Men jag klarade KS 4 som jag ägnade en timmes plugg till. Så går det när man får en toksvår KS och en toklätt samt har en lärare som rättar väldigt skumt.

Blev lite upprörd över en rättning och det märktes kanske. Synd att det bara saknades just den ynka poängen för att jag ska vara godkänd på kursen utan att behöva skriva tentan. Men det är bara att rycka sig i kragen och börja tentaplugga.

Det tar emot, det tar emot så himla mycket varje gång man skall ägna all sin tid åt att trycka in så mycket kunskap som möjligt på en begränsad tid för att sedan prestera allt man har. Och när man är helt utmattad efter tentaperioden så drar föreläsningarna igång med rask takt. Man får vara glad över att man faktiskt får en hel söndag ledig där emellan, sista tentan i tentaperioden ligger ju på lördagen.

Sedan så längtar jag tills labbarna drar igång, så man kan lära känna någon. Så ensam som jag är nu i skolan var jag aldrig i Uppsala. Även om jag kände mig mer isolerad i Uppsala, så fanns det i alla fall vänner att umgås med på rasterna och över lunchen. Nu känner jag mig mest bara osynlig i plugget.


Kommentarer
Postat av: Marie

Åh du pluggar så duktigt. Själv försöker jag men verkar hela tiden lägga kraft på fel saker i tex tentor. Så jag är nog lite för överambitiös haha.

Du skall se att det blir bättre när jag flyttat. Med påhälsningar och allt! Just nu bara väntar jag....vänatr på att mitt nya liv skall börja typ. Vakna upp ur dimman liksom.

Ha D så bra och tänker på dejj

puss söt ( kansk borde skriva till dig på facebook isället för att bara kasta mat på dej)
kram

2007-11-13 @ 21:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback