När man egentligen möttes för första gången.

Det är underligt vilka sammanträffande det finns här i världen. När jag gick basåret på Stockholms Universitet så lärde jag känna Linnéa och så var det väl inte så mycket mer med det. När jag för ungefär ett år sedan, läste hennes nyutgivna bok så insåg jag att vi kanske hade träffats tidigare när jag var 12 år. Så jag frågade henne när och på vilket sjukhus hon hade varit inlagd efter olyckan med benet. Då visade det sig att allt stämde med tiden och platsen jag varit när jag låg inne för blindtarmen. För säkerhet skull så dubbelkollade jag med min dagbok som alltid minns bäst.

image34
'...så visade det sig att det var  blindtarmen. Jag opererades 2 på natten. I rummet jag låg var det tre till en tjej som hette Linnea som hade tappat ett akvarium på benet och muskeln gått av. Och en som jag varken vet vad hon hette eller gjort. Och sen en gnälliga men snälla Sofie som också hade blindtarmen..'

Riktigt coolt faktiskt om jag får säga det själv. Linnéa var förresten förbi idag.

Kommentarer
Postat av: Joysan

Ja, ibland är världen allt bra liten :o)

Postat av: Anonym

shit!!! va nyss inne på annas hollywoodresa. Gud är det verkligen hon på bilderna? så sjukt vacker verkar gå bra för henne va GLAD man blir!! jag älskar att se det gå bra för mina vänner!!
men kunde tyvärr ej kommentera så antingen läser hon detta eller så måste du bara hälsa henne fån mig!!
Så underbar människa! Och du med!! och jag med egentligen jag vet och jag kommer igen jag lovar. Min tid skall komma den med.
och din meed lilla pluggis!!

puss och kram

2007-11-21 @ 20:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback