Gasque

Jag sitter framför datorn och dricker min tredje kopp kaffe för dagen. Pysslar med etik-kursen. Besvarar frågor kring de etiska problemen med embryoniala stamceller och allt runt omkring det. Det är riktigt intressant men texterna vi ska läsa är ganska tunga. Det är inte helt lätt med etiska och bioteknologiska termer blandat i vetenskapliga artiklar på engelska.

Annars funderar jag på vad jag ska ha på mig ikväll. Jag, Mailén och Fillan ska representera Kemisektionen (i form av styrelsen) på Maskins n0llegasque. Det lär bli grymt! Festen slutar fem på morgonen, vi får se om jag orkar hela natten ut.

Kommentarer
Postat av: Katt

Kul med gasque!!



Kunde inte kommentera här förut, men min teori om primrarna var helt enkelt att den sekvens de hade skapat för proteinet i fråga var felaktig. ;oP


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback