Måndag

Idag är det måndag. Helgen bjöd på fest, först hos Filip på fredagen sedan kemis stora n0llgasque på lördagen. n0lle var intressant och jag hade verkligen väldigt kul ända fram tills jag fick enorm huvudvärk. Det höll i sig i mer än två timmar och det bidrog till att jag blev ganska opepp. Mailén har min kamera så jag kan varken lägga upp bilder på bloggen eller på Facebook.

Nu sitter jag och svarar på frågorna inför det sista seminariet i Industriell ekologi. Lite jobbigt att jag typ inte förstår två av frågorna, men det ordnar sig nog. Jag har helt 4,5 timmar på mig innan jag måste lämna in arbetet... Helst bör jag vara klar inom tre timmar så jag kan gå på styrelselunchmötet. Annars är det inte så mycket  kvar i skolan nu, två hemtentor och en salstenta. Det borde gå någorlunda smärtfritt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback