Urkult second version

Imorgon åker jag till Karlstad/Sunne för att på onsdag bila upp till Näsåker och Urkult med Vind och hans vänner. Jag längtar efter att få komma tillbaks till Urkult och hippie-andan. Det var fyra år sen sist.

För att få lite peppning inför festivalen:


Robban blåser eld.



Dimmig morgon, dimmigt sinne.



Äkta hippie-festivaler har gungor. Tjejen kallade jag för Raj Raj och blev min festivalkompis.




Nämforsen ligger precis nedanför. Där kan man bada.



Hippie-festival som sagt :)



Carro och Emily (tjejen jag har festivalat mest med).


Original.



Emily och jag styr båten.



Lärde känna Vind, mer energisk människa är svårt att hitta. Förutom hans två bröder förstås.

Kommentarer
Postat av: Lorena

Härliga urkultbilder. Vill så gärna dit men alltid har sjukdom eller dålig ekonomi kommit ivägen. Nästa år, nästa år...



Fred ut!

Postat av: Katt

Det är vaaaarmt att springa nu! Har du hittat nåt vätskebälte? Jag har köpt en sånhär: http://www.stadium.se/sport/traning/ovrigt-traning/081309/soc-arm-water-belt Superbra! :o)



Jag får ALLTID flugor i ögonen - blir gaaalen! Lyckades tom pilla ur linsen här om dagen..



KRAM

2009-08-06 @ 11:26:05
URL: http://catipat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback