Shopping

Idag hälsade jag på min Ka i Uppsala. Vi hade jättemysigt när vi spanade in reor och lunchade ihop.

Det här med reor blir väldigt dyrt för mig. Jag handlar sällan kläder till ordinarie priser, men när reorna väl slår till så handlar jag ikapp med kraft.  Enda lösningen på min shopping-begåvning är att undvika affärer helt och hållet, något som är mycket lätt under terminerna då man ändå inte har tid förrän efter affärerna har stängt för dagen. Olyckligtvis så måste jag in till stan igen imorgon för att införhandla:
1) En smidig, relativt billig kamera som är lätt att ha med sig till bl.a. Urkult
2) Ett vätskebälte


Kameran är på laddning inför mottagningsfotograferingen, så jag lägger upp bilder på några av mina fynd i morgon.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har du gjort idag?:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback