Mycket som händer

Nu var det väldigt länge sedan jag sist skrev. Tänk att det så lätt blir så. Och inga bilder har jag lagt upp på länge. Det måste också fixas strax. Har inte ens skrivit om hur Londonresan i maj var, eller visat bilder därifrån. Det händer så mycket och när det inte händer något så försöker jag att vila. Har inte lika mycket energi som för några år sedan.

En uppdatering om vad som har hänt sen sist:
  • Vi åkte till Peters landställe och hade jätteskoj! Tretton personer till middagsbordet och alla överlevde. Lyxig middag med massor av färskpotatis (som även blev fyllekäk) och grillat. Årets första dopp, ett nattbad.
  • Gotland-besök under midsommar för att fira pappas 60-års dag. På Gotlandsfärjan träffade jag otippat min äldstaste vän Carolina. Midsommar var mysigt och pappas fest dagen efter var jättetrevlig.
  • Är klar med båda sommarkurserna, fick A i båda! ("Miljövetenskap. Fysiken med tillämpningar." samt "Sidenvägarna och den koreanska kulturen")
  • Vi har flyttat in i den nya mycket bättre lägenheten och vi stormtrivs redan. Blev välkomnade av tre personer under flytten. Insåg att jag har SJUKT mycket saker och att jag borde fundera på vad jag verkligen behöver och inte. Men jag köper inte så mycket saker längre nu när jag pluggar, så 99,9% av det jag äger har jag inhandlat innan 2006...
  • Jag har varit på Arvikafestivalen där jag hade roligare än vad jag har haft på flera år. Jag såg Kattis lillebrors band The Fast Forwards, Nine Inch Nails, Depeche Mode, Korn och en del av Röyksopp. Det var länge sedan jag såg så många band.
  • Första styrelsemötet igår/överlämning. Jag missade själva mötet men droppade förbi efter jobbet för middag och alkoholförtäring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback