Joggingtur

Har idag sprungit i skogen för första gången på över fem år. Det var otroligt härligt!

Med tanke på att jag inte tränat på ett år var jag var lite osäker på min kapacitet och tog 3 km-spåret. Tvingade mig att gå i alla uppförsbackar för att inte ta ut mig totalt. Men jag tror att jag underskattade min kapacitet. När jag kommit runt hela spåret var jag inte ett dugg trött utan kände för att ta ett varv till. Jag hejdade mig dock, det får bli nästa gång.

Är så nöjd med att ha grus- och sågspånspår precis i närheten av lägenheten, det var jättelänge sen sist. Jag klarar inte av att springa på asfalt med mina dåliga knän och min knäppa rygg.

Kommentarer
Postat av: Katt

Ditt cyklande och dina ronder ger dig nog en rätt bra grundkondition. :o) Det är underbart att springa, speciellt i detta väder!! Säg till om du vill vara med i Bellmanstafetten i höst. 5 km med picknick efteråt.



KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback